Vertrek

Vertrek
Voordat u vertrekt, lopen wij samen met u nog even uw accommodatie door. Als het goed is, heeft u hiervoor een tijd afgesproken met de receptie (8.30 en 10.00 uur). Heeft u dit niet gedaan, dan dient u uiterlijk 10.00 uur de accommodatie te verlaten. Wij controleren dan later, zonder u, de woning. 

 

Om de eindcontrole van uw accommodatie te bespoedigen, vragen wij u vriendelijk het volgende:

  • Beddengoed afhalen en in de hal van uw accommodatie leggen. De matrasbeschermers kunt u op de bedden laten liggen.
  • Inventaris schoon achterlaten en zorg dragen voor het laatste vaatwerk (vaatwasser legen).
  • Gehuurd kindermeubilair in de hal van uw accommodatie plaatsen.
  • Koelkast leeghalen, uitschakelen en deur openzetten.
  • Thermostaat verwarming: ‘s winters op 15°C zetten, zomers op 5°C zetten.
  • Vuilniszakken, papier en glas in de betreffende containers deponeren. Op uw parkplattegrond welke u bij aankomst gekregen heeft, ziet u het dichtstbijzijnde afvaldepot.
  • Accommodatie bezemschoon achterlaten.
  • Controleren of ramen en buiten-/schuifdeuren afgesloten zijn.
  • Zodra de controle is uitgevoerd, dient u de accommodatie te verlaten. Dit i.v.m. uw aansprakelijkheid voor vermissing. U ontvangt dan een vertrekkaart.

De receptie heeft het recht om kosten in rekening te brengen, indien de accommodatie niet conform het hierboven vermelde is achtergelaten.

Eerder vertrekken? Geen probleem!
Indien u eerder wilt vertrekken, verzoeken wij u vriendelijk om de receptie hiervan op de hoogte te stellen. De sleutel kunt u achterlaten in de koker die u kunt vinden bij de hoofdingang van het hoofdgebouw.

 

Volgende boeking
Is uw verblijf goed bevallen? En weet u nú al wanneer u terug wilt komen? Maak dan tijdens uw verblijf alvast uw boeking voor de volgende keer. Dan betaalt u geen reserveringskosten

Klachten

Ondanks onze zorg en inspanning kunt u van mening zijn dat u een gegronde klacht heeft met betrekking tot uw vakantieverblijf. Wij verzoeken u dan om uw klacht gelijk te melden bij de receptie. Wij zullen alles in het werk stellen de klacht zo spoedig mogelijk te verhelpen. Klachten die achteraf worden gemeld en waarover tijdens het verblijf geen melding is gemaakt, kunnen wij helaas niet in behandeling nemen.

 

Gastenenquête

Aan het einde van uw vakantie sturen wij u per e-mail een gastenenquête. Wij zijn namelijk reuze benieuwd hoe u uw vakantie heeft ervaren en of u verbeterpunten voor ons heeft.

 

Alle enquêtes worden zorgvuldig gelezen en behandeld, want uw mening is erg belangrijk voor ons. Door het invullen van onze gastenenquête helpt u bij het optimaliseren van onze dienstverlening

 

Het invullen duurt circa 5 minuten. Als dank voor uw deelname ontvangt u een cadeaubon van € 25,- te besteden bij een volgend verblijf. 

 

Heeft u de e-mail met de gastenenquête niet ontvangen? Controleer in dit geval uw spam map.