Veelgestelde vragen
rondom het coronavirus

We snappen dat u vragen heeft over het coronavirus met betrekking tot uw vakantie op Beach Resort Makkum. Hieronder hebben wij de antwoorden op de meest gestelde vragen vermeld. U kunt ons helpen door deze eerst te lezen. Wellicht vindt u hier het antwoord op uw vraag. Mocht dit niet zo zijn, stuurt u dan een mail naar info@makkumbeach.nl. De beantwoording hiervan kan iets langer duren dan u van ons gewend bent. Wij vragen hiervoor uw begrip.

Veelgestelde vragen

Kan ik nog op vakantie naar Beach Resort Makkum vanwege het coronavirus (COVID-19)?

Beach Resort Makkum is open en u bent van harte welkom. Hoewel een aantal vakantieparken moesten sluiten, mogen wij open blijven, uiteraard met inachtneming van alle maatregelen die van overheidswege zijn opgelegd. De gezondheid van onze gasten en medewerkers staat hierbij voorop. Uiteraard volgen wij de richtlijnen van het RIVM en van onze brancheorganisatie RECRON-HISWA.

 

Lees hier welke maatregelen wij hebben getroffen om uw vakantie veilig bij ons te vieren.

 

 

Kan ik mijn verblijf bij jullie annuleren?

Heeft uw reservering een aankomstdatum tot 14 juni? Dan kunt u uw verblijf omboeken naar een andere datum in 2020 of indien dit niet mogelijk is, een recreatie-voucher aanvragen ter waarde van de reeds betaalde reissom.
Heeft uw reservering een aankomstdatum na 14 juni? Dan kunt u annuleren via de geldende annuleringsvoorwaarden.

 

Kan ik eventueel een beroep doen op de dekking van mijn annuleringsverzekering?

Indien u een annuleringsverzekering via Beach Resort Makkum heeft afgesloten, is er bij het coronavirus geen sprake van een geldige annuleringsreden, dit betekent dat er geen terugbetaling volgt van de annuleringskosten uit de verzekering (mits u het virus heeft opgelopen en dit via een doktersverklaring kunt aantonen). Klik hier voor onze annuleringsvoorwaarden.

 

Kan ik kosteloos annuleren omdat we de grens niet over mogen?

Nee, u kunt in dat geval omboeken naar een andere datum in 2020 of 2021 indien uw verblijf valt vóór 14 juni. Indien u zelf een doorlopende annuleringsverzekering heeft zou u deze nog kunnen raadplegen of het annuleren i.v.m. het coronavirus wordt gedekt.

 

Kan ik mijn verblijf verplaatsen naar een andere datum in 2020?

Is uw aankomstdatum voor 14 juni dan kunt u uw verblijf verplaatsen naar een andere datum. U kunt hiervoor een mail sturen naar onze receptie via info@makkumbeach.nl. Graag hier de volgende gegevens in vermelden: naam, reserveringsnummer, gewenste periode, eventueel parkadres.

 

Wat is een recreatie-voucher?

De recreatie-voucher is een betaalmiddel waarmee u een nieuwe boeking kunt maken indien u ervoor kiest deze nu zelf niet door te laten gaan. De recreatie-voucher heeft de waarde van de reissom die u reeds heeft betaald en is binnen een jaar vanaf de oorspronkelijke vertrekdatum geldig.

 

De restbetaling dient nog overgemaakt te worden, mag ik wachten met betalen tot er meer bekend is?

Ondanks dat we begrijpen dat het in deze onzekere tijden verleidelijk kan zijn om betalingen uit te stellen, willen wij u vriendelijk verzoeken om dit niet te doen. Voor de periode die u geboekt heeft, zijn er tot op heden nog geen maatregelen bekend of genomen. Mocht dit uiteindelijk wel gebeuren, dan zullen wij uw reservering behandelen conform de omboekregeling. We willen u erop wijzen dat de reguliere betaalvoorwaarden van kracht blijven.

 

Ik weet nog geen nieuwe datum om naar om te boeken, wanneer dient deze doorgegeven te worden?

Het is niet nodig om direct om te boeken, de reservering inclusief betaling blijft staan. Zodra u een nieuwe datum heeft gekozen vragen wij u vriendelijk om dit zo snel mogelijk aan ons door te geven.